28 november 2020 Gebruikers online: 18
Agenda
Bonthuis en Vaartjes

Holland Verzekerd tien jaar garant voor transparantie in assurantie

Geplaatst op: 15 september 2020

“Wij adviseren en verkopen geen producten, wij ontzorgen door dienstverlening op maat.” Mark van Dijk en Frank Volkers van Holland Verzekerd investeren in elke klant. Deze aanpak heeft het duo geen windeieren gelegd. Tien jaar na oprichting van hun kantoor zijn ze nog steeds volop in ontwikkeling en verwelkomen ze binnenkort een nieuwe collega voor de broodnodige ondersteuning.

Twintig jaar geleden werkten Frank en Mark al samen in de wereld van verzekeringen. Maar ook onafhankelijk van elkaar hebben ze voor verschillende werkgevers in de financiële branche gewerkt. “Frank is gespecialiseerd in inkomen, vermogen en hypotheken. Ik ben meer van schade, hypotheken en fiscaliteit. Maar wij hebben altijd inzicht in elkaars dossiers. Zo versterken wij elkaar”, vertelt Mark in het Hasselter kantoor aan de Industrieweg.

De gezamenlijke ervaring maar ook het geloof in een andere aanpak hebben ze verenigd in Holland Verzekerd. “Wij hebben een filosofie ontwikkeld waarbij klanten ons vragen de financiële regie te nemen qua verzekeringen, hypotheken en pensioenen. Vervolgens gaan wij met de mensen om tafel en adviseren wij hen over de mogelijkheden; welke risico’s wil je dragen en welke niet. Transparantie in assurantie, dit is hoe je verzekerd bent en dit adviseren wij om te doen”, aldus Mark over hun aanpak.

Met de klant stellen zij pakketten op maat samen. “Wij kennen al onze klanten en volgen hen zoveel mogelijk in belangrijke keuzes die zij maken”, vult Frank aan. “Onze klanten wonen vooral in Hasselt en Stadshagen, en dat is bewust. Want alleen in een lokale gemeenschap weet je wat er speelt. Als ik weet dat een kind van een klant een gloednieuwe iPad heeft aangeschaft voor school, dan zal ik adviseren het apparaat te verzekeren tegen diefstal en / of schade”, geeft Mark als klein voorbeeld van hun proactieve handelen.

Omdat Holland Verzekerd veel klanten uit Hasselt heeft, wil het bedrijf ook wat teruggeven aan de gemeenschap. Frank: “Elk jaar investeren we ergens in. Zo kan de Oranjevereniging op onze steun rekenen omdat zij een groot deel van de inwoners vertegenwoordigt. Daarnaast kiezen we ook afwisselend andere verenigingen uit om te supporten.” In dit jubileumjaar wilden de mannen extra uitpakken met acties, maar corona gooide helaas roet in het eten.

In alles willen Frank en Mark de drempel voor hun klanten zo laag mogelijk houden. Dat begint al bij de uitstraling vertelt Mark. “Ik ga nooit in driedelig naar de klant. Ik wil me niet anders voordoen dan ik ben. Tijdens Euifeest staan wij ook vrolijk tussen de mensen mee te deinen als het gezellig wordt.” Holland Verzekerd wil daarnaast ook goed bereikbaar zijn als de klanten hen nodig heeft buiten kantooruren. Frank: “Als wij in de gelegenheid zijn om te reageren, dan doen we dat. In deze 24 uurseconomie kun je niet gesloten zijn; de klant wil gewoon geholpen worden. En wij doen dat graag. Ook buiten kantoortijd.”

Gepubliceerd door Bas Jansen

Reacties zijn gesloten.

Nightstore