Muziek: ‘O, kerstnacht’ door Rise-Up o.l.v. Theo Voorberg
19 december - 20 december
19 december om 20:00 | Molen De Zwaluw (Stenendijk 7) | €12,50 (SCAB-vrienden €10,00)

Op zaterdag 19 december kunt u in de Korenmolen de Zwaluw weer genieten van het koor Rise up o.l.v. Theo Voorberg.
Theo verrast ons weer met een programma vol met muziek en poëzie, deze keer als thema “Oorspronkelijke kerstliederen”.
De zaal is open vanaf 19:30 uur. Toegangsprijs is incl. een kopje koffie vooraf.



